Toyota je zauzela vodeće mesto kao "najzeleniji" brend po izveštaju "Najbolji globalni ekološki brendovi". To je prvi izveštaj takve vrste koji je 26. jula 2011. godine objavila Interbrand konsultantska agencija. Za bodovanje ekoloških performansi ova studija uzima u obzir javno dostupne informacije o ekološkim performansama brenda, kao i shvatanje ekološke obnovljivosti brenda ili “ekološke slike” brenda od strane javnosti. Tokom sastavljanja izveštaja, Interbrand je intervjuisao oko 10.000 kupaca u deset najvećih svetskih tržišta (SAD, Japan, Kina, Nemačka, Francuska, Velika Britanija, Italija, Brazil, Španija i Indija), kako bi izmerio viđenje ekoloških performansi brenda iz perspektive kupaca. Podaci o performansama su dobijeni iz javno dostupnih informacija, kao i podataka iz Thomson Reuter ASSET4. U Interbrand izveštaju se navodi da je Toyota najbolji primer kako zaštita životne sredine može da bude najveći prioritet menadžmenta i u isto vreme popularizovana kod ljudi širom sveta.
Toyota je zauzela vodeće mesto kao "najzeleniji" brend po izveštaju "Najbolji globalni ekološki brendovi". To je prvi izveštaj takve vrste koji je 26. jula 2011. godine objavila Interbrand konsultantska agencija.
Za bodovanje ekoloških performansi ova studija uzima u obzir javno dostupne informacije o ekološkim performansama brenda, kao i shvatanje ekološke obnovljivosti brenda ili “ekološke slike” brenda od strane javnosti.
Tokom sastavljanja izveštaja, Interbrand je intervjuisao oko 10.000 kupaca u deset najvećih svetskih tržišta (SAD, Japan, Kina, Nemačka, Francuska, Velika Britanija, Italija, Brazil, Španija i Indija), kako bi izmerio viđenje ekoloških performansi brenda iz perspektive kupaca. Podaci o performansama su dobijeni iz javno dostupnih informacija, kao i podataka iz Thomson Reuter ASSET4.
U Interbrand izveštaju se navodi da je Toyota najbolji primer kako zaštita životne sredine može da bude najveći prioritet menadžmenta i u isto vreme popularizovana kod ljudi širom sveta. Toyotina posvećenost zaštiti životne sredine je naglašena u Toyotinoj globalnoj viziji, objavljenoj u martu 2011. godine, sa ciljem smanjenja emisije ugljen dioksida tokom čitavog procesa proizvodnje i prodaje. Kompanija, takođe, teži da kroz recikliranje sačuva prirodne izvore, pa svoje aktivnosti obavlja u harmoniji sa prirodom.
Prema ovom izveštaju, ključan doprinos odličnim ekološkim performansama Toyote je potpuno hibridna tehnologija. Od njegovog predstavljanja 1997. godine, Prius hibridno vozilo je doprinelo ukupnoj prodaji od 3,2 miliona Toyota i Lexus hibridnih vozila širom sveta. To je kupcima širom sveta omogućilo da uživaju u nenadmašnim ekološkim performansama.
Toyota je 2010. godine svoju inovativnu hibridnu tehnologiju uvela u kompaktni Toyota Auris, koji se pravi u proizvodnom postrojenju u Velikoj Britaniji. Kako je najavljeno, uskoro će se pojaviti i Prius+, nova verzija sa sedam sedišta, a sledeći korak je uvođenje Prius Plug-in hibrida, koji se očekuje sledeće godine.
Toyota je u svojim evropskim fabrikama započela nekoliko inicijativa na polju zaštite životne sredine. Nedavno uvedena inicijativa uključuje: solarni zid u Toyota Motor Manufacturing France fabrici u Valensijenu, prvi solarni panel velikog razmera u automobilskoj industriji Velike Britanije koji se nalazi u Toyota Motor Manufacturing United Kingdom postrojenju u Derbiširu, kao i planirano postavljanje dve vetrenjače u Toyotinom centru za logistiku vozila u Zebrugu u Belgiji.